subota, 28. siječnja 2017.

L.A. Girl PRO.conceal + moje LOŠE iskustvo s Beauty Bay narudžbom

Draga moja,

s ljutnjom i ogorčenjem ti pišem ovaj blog post zbog toga što se radi o mom iskustvu s narudžbom s Beauty Bay stranice. Rado pročitaj o čemu se radi da i ti znaš za sebe što te može snaći ako budeš ikada naručivala s njihove stranice. Ako si naručila već od njih i naručeni paket ti je stigao sasvim u redu, onda ne znam, možeš ili da preskočiš taj dio članka ili ako te zanima moja strana iskustva slobodno i rado pročitaj.



Prije više od mjesec dana (19/12/2016) s velikim veseljem naručila sam dva proizvoda s njihove stranice- dva L.A. Girl PRO.conceal korektora u nijansama 'Porculain' i 'Medium Beige'. Nakon što sam odabrala proizvode, zatim nijanse tih korektora, ispunila sve što sam trebala i zatim na kraju platila, onda se pokrenula katastrofalna situacija.

ukupni račun -

Sljedeće jutro dobila sam na email njihovu poruku kako se pakira samo jedan korektor. Nakon šoka kada ga doživiš kada saznaš da ti se šalje kriva narudžba, koja je još i plaćena i kada ne očekuješ da se može desiti pogreška na temelju dvije male stvari, zatim onda uslijedi još dvostruko gora stvar kada ti naplate za još jedan korektor koji ja nisam ni naručila- za naručena dva korektora, Beauty Bay mi je uzeo novce za TRI korektora!

email u kojem sam bila informirana da se moja narudžba uvažila i da se korektor koji još nisam dobila šalje; drugi korektor nije na popisu -

Uslijedio je moj email o tome što se događa, zašto mi nisu poslali taj jedan korektor i zašto mi je dodatno naplaćen još jedan korektor koji nisam niti naručila. Veliki problem usput bio je slanje tog emaila. Kako bi se taj email poslao, svaki put moram ulaziti na njihovu stranicu, pa tražiti ''Customer Service'', pa odabrati koji je problem, pa popunjavanje informacija kao što su email, ime, broj telefona koji je neobavezan, broj narudžbe i zatim tek onda napisati o čemu je problem. To je za mene sve bio veliki problem jer nemaš pojma koliko sam bezbroj emailova im morala slati...

Zatim, nakon skoro dva dana taj novac što su mi uzeli vratili su na bankovni račun i ''ispravili'' pogrešku tog ''izgubljenog'' korektora- napisali su mi da se pakira i taj drugi korektor. Da, to je sve napisano pod navodnicima jer se ta greška još nije ispravila jer ja još, nakon više od mjesec dana nisam dobila taj korektor, ali otom potom.

naknadno poslani korektor koji je došao ''prije prvog'' koji još nije došao -

Taj korektor koji su poslali naknadno je došao prije prvog paketa koji bi očito trebao doći prije drugog. Na moju kućnu adresu taj 'drugi naknadni' paket došao je nakon samo deset dana, dok prvog paketa još nije bilo- iako sam očekivala i logično mi je da taj što je prvi spakiran da bi došao prije drugog koji je naknadno spakiran. Za dalje sam odlučila pričekati i poslati još koji email gdje je taj moj paket koji nije došao- nestrpljiva i ljuta.

Najviše što me ljutilo je što sam na sve svoje milijunske emailove dobila njihov odgovor koji je bio čisti copy&paste te zatim što sam platila proizvod koji i dalje nije došao. U tim emailovima se pronašlo i puno korisnika jer sam naišla na dosta tuđih pritužbi gdje određeni korisnici njihove usluge kupovine nisu dobili već jako dugo plaćeni proizvod ili im nešto nedostaje u njihovoj narudžbi i ono isto bitno da im stalno šalju taj isti email u kojem je rečeno da se jave nakon 20 dana od dana narudžbe i u emailu također pošalju link na kojem mogu pratiti svoju narudžbu- malo sutra! I meni i svim tim ljudima piše jedno te isto svaki dan- da je paket napustio UK! I nakon tih 20 dana sam poslala email da se s razlogom javljam da taj paket nije došao i da je napisano da se javim ako u tom određenom roku ne dođe paket, i naravno, još jedan njihov copy&paste email! Opet sam poslala da mi ne šalju te iste emailove i sve se to vrtilo u krug. Uzastopno sam objašnjavala i trudila se objasniti i izreći svoju nezadovoljnost njihovim slanjem paketa i da isprave grešku, jedini odgovori koje sam dobila od njih bili su copy&paste emailovi.... 


- njihova ''slavna'' copy&paste email poruka -

Rijetki odgovor koji je napisan s njihove strane da nije donekle sve copy&paste bio je da pričekam do 19/1/2017 da dođe taj naručeni paket. I nakon što sam se umorila, od iskreno, uistinu 50 emailova koje sam slala da se to sve riješi, čekala sam da taj datum dođe da vidim hoće li doći. Zatim, kada je došao taj dan, naravno, paketa nije bilo i skoro već 10 dana nakon, tog paketa i dalje nema... Uslijedio je moj 51 email i njihov odgovor gdje piše da ja njima trebam isprintati neki papir, potpisati se te im zatim poslati poštom taj papir. I tako, od danas više nikad ne naručujem apsolutno ništa sa Beauty Bay stranice.

A sada ću ti bar reći nešto o tom korektoru, bar koju lijepu riječ jer jadan proizvod nije kriv..


Slatko malo pakiranje u tubici od 8 g nalazi se L.A. Girl PRO.conceal korektor u nijansi 'Medium Beige'. Korektor me koštao 6.10€ (oko 45 kn), a sama poštarina 2 .30€ (oko 17 kn).

Tubica pruža jednostavan nanos korektora na lice, bez imalo muke i da se ne moraš mučiti stavljajući korektor prstom, kistom ili spužvicom. Aplikator sadrži mala vlakna preko kojeg istisneš određenu količinu korektora koliko je potrebno. 



Što se tiče same nijanse nakon što sam ga isprobala, čak je i dosta ispao narančast iako to baš i nisam očekivala. Iako imam blijedi ten kože, jedino sam preko interneta mogla tražiti nijansu koja bi bila idealna mojoj puti. Na kraju, ta 'Medium Beige' nijansa koja izgleda smeđkasto je ispala da vuče na narančasto. To me malo razočaralo, što se tiče proizvoda... Ne blenda se teško pa s tim nemam problema.


Jesi li ti imala neku ovakvu sličnu situaciju s Beauty Bay stranicom ili bilo kojom beauty stranicom s koje se mogu naručiti makeup proizvodi? Piši mi obavezno!

Pozdrav to sljedećeg posta!  

2 komentara:

  1. Meni porudžbina nije stigla već tri nedelje i plasimbse da neće ni stići...da li su ti makar barili novac za taj drugi korektor što nije stigao?

    OdgovoriIzbriši