četvrtak, 5. siječnja 2017.

Wishlist #1

Draga moja,

mislim da ti sam naslov kaže o čemu se ovdje radi, pisat ću ti o mojoj wishlisti koja sadrži makeup proizvode koje bih, naravno, željela i planiram kupiti i prikupiti do kraja ove godine. Baš me zanima hoće li se svi ti proizvodi naći i u mojim rukama! Nećeš morati puno čitati, ubacit ću ti slike i ponešto teksta koji će sadržavati par osnovnih informacija o određenom makeup proizvodu. Pa najbolje da krenem sa sastavljanjem liste..



Prvi makeup proizvod koji želim je Makeup Revolution BBB Fortune Favours the Brave paleta sjenila. Moguće ju je naručiti na Pink Pandi po cijeni od 117 kn. Često zna biti na popustu i cijena joj je snižena na 68kn. Sadrži 30 nijansi sjenila i jedan kist za nanos sjenila. Sjenila su mat i shimmerasta, te sadrže boje od zemljanih tonova, plavih, boje breskve, zelenkastih, ljubičastih, tamne i svijetle... Neopisivo lijepe boje i čula sam same pohvale o ovoj paleti i nadam se da ću i ja moći pričati o dobrim stranama koje nudi ova paleta.


Paleta za kojom također maštam je Morphe 350 - 35 COLOUR NATURE GLOW paleta sjenila. Naručiva je na njihovoj stranici po cijeni od 23$, oko 156 kn. O ovoj paleti sanjam već jako dugo i nadam se da će jednom biti moja.
A sada jedna ogromna Nyx lista želja. Toliko toga mi se svidjelo i oduševljeno želim isprobati sve te proizvode, ali ne sumnjam da su loši.

Prvi proizvod sa te liste je Nyxova wonderlust Set 'London' paleta sjenila uz koju dođe i Nyxov mat tekući ruž u nude nijansi. Možeš izabrati i neki drugi "grad", ja sam "London"-  Copenhagen, Paris, Los Angeles, Dubai, Vancouver i Madrid. Cijena je oko 107 kn


Očarala su me Nyxova face and body glitter brilliants. Od mogućih nijansi, odabrala bih jedino srebrnu, bar za sada. Cijena je oko 40 kn.

Iako već imam dvije nijanse (Embellishment i Push-up), želja mi je kupiti još koju nijansu Nyxovog Lingerie tekućeg ruža. Cijena je oko 50-tak kn.


Jedna paleta koja je baš idealna za jednu šminkericu je Nyxova Love Contours All. Sadži sjenila, bronzer, highlighter i sjenila za obrve. Zaljubila sam se u tu paletu samim izgledom, nudi baš sve u jednom! Cijena je negdje oko 157kn. (22$ na Nyxovoj službenoj stranici), nisam gledala baš točnu cijenu u našem Nyxovom dućanu. 


Potpuno sam ostala bez teksta vidjevši Nyxovu Sweet Cheeks paletu rumenila. Preslatko izgleda i tonovi boja su za ''to die for''! Moram ju nabaviti.. Cijena je oko 140 kn
Posljednji njihov proizvod koji želim je Nyxova Ultimate paleta sjenila. Od dostupne četiri palete sjenila- Brights, Warm Neutrals, Cool Neutrals i Smokey & Highlight, jedina koju sada želim je Warm Neutrals, jer naravno, moje omiljene nijanse su smeđi, zemljani tonovi. Cijene je negdje oko 125 kn

'Warm Neutrals'

Jednog dana ću i ja složiti i kreirati svoju vlastitu Makeup Geek paletu sa pojedinačnim izabranim sjenilima za oči. Svako pojedinačno sjenilo košta 6$ na njihovoj stranici- oko 40 kn, a paleta se kupuje zasebno.


I posljednja dva makeup proizvoda koja si želim priuštiti su od makeup brenda The Balm.

Proizvod koji ću si definitivno kupiti i nadam se uskoro je The Balmov Nude Dude paleta nude sjenila za oči. Očarana sam tim brandom i šminkom koju nude. Nadam se da ću ju što prije nabaviti! Cijena je negdje oko 250 kn


Zadnje na listi je The Balmov The Manizer Sisters paleta highlightera. Iako već imam Mary-Lou highlighter, super će mi doći ako ovaj pojedinačan potrošim. Cijena je oko 200 kn. Bar na njihovoj stranici, nisam sigurna koliko je točna cijena i kod nas.


Bome i imam želja kada bolje pogledam haha! Ali ne mora značiti da ću baš sve sa liste kupiti i imati. 
Imaš ti neku makeup želju? Piši mi naravno! 
Pozdrav to sljedećeg posta...

Nema komentara:

Objavi komentar