utorak, 31. siječnja 2017.

Essence mini haul

Draga moja,

povodom izlaska određenih makeup proizvoda iz asortimana, Essence ih je snizio na 9,90 kn. Nisam odlučila kupiti previše bezveznih proizvoda koji mi baš apsolutno ne trebaju, ali one proizvode koje su mi se svidjele na prvu ruku uzela sam ih i koje sam baš htjela isprobati. Iako nisam baš zaluđena Essence šminkom, zašto ne probati kada je cijena tako niska?


Prvi proizvod koji sam odmah zgrabila bio je Essence Pure NUDE highlighter, u nijansi 010 be my highlight. Čitala sam nekoliko članaka o njemu od drugih makeup blogerica i nije dobio nekih negativnih bodova pa sam ga i ja odlučila isprobati na svoju ruku. Koštao je, kako sam gore napisala 9,90 kn. 


Odlučila sam ga isprobati i nije me razočarao. Za Essence proizvod po takvoj cijeni zbilja je odličan highlighter i daje lagani sjaj na mojoj koži! Neću ga koristiti svaki dan, ali možda ga ponekad stavim ili pomiješam uz neki puno bolji highlighter. Pakiranje je jednostavno i praktično.


Sljedeći proizvod koji mi je privukao pažnju bila je Essence All About BRONZE eyeshadow, paleta sjenila 01 bronze


Sve nijanse su jako shimmeraste, kao što i sama možeš vidjeti. Nakon što sam uzela paletu u ruke, zapitala sam se da li mi je stvarno potrebna jer inače njihova sjenila mi i nisu baš nešto. Bacila sam se na swatchanje tester sjenila na ruci i uvidjela da su očaravajuće pigmentirane i to je dalo odluku da ju kupim i isprobam (uz cijenu naravno). Nakon što sam došla doma i isprobala ih, nažalost, razočarala me dugotrajnost. Jako se brzo skidaju i ne ostaju dugo zadržane na koži. Jako mi je žao zbog toga jer su nijanse zbilja prekrasne!


- prvi red palete sjenila


- drugi red palete sjenila -

Zadnji proizvod koji sam odlučila kupiti nakon drugog puta vraćanja na Essence dio odjela parfumerije u Mulleru bio je Essence Liquid Ink, u nijansi 06 light white. Tuš nije potpune matt bijele boje, ima srebrni sjaj i najviše što me iznenadilo je njegova gusta boja nijanse i ne skida se lako s kože. Ja i prozvod smo kliknuli i zbilja mi je drago da sam naišla na njega i kupila ga jer već vidim da ću ga koristiti.


Jesi li uspjela pronaći nešto na sniženju određenih makeup proizvod koji izlaze iz asortimana? I ne treba to biti baš sniženi proizvod, imaš li neki omiljeni Essence makeup proizvod koji želiš podijeliti sa mnom ili neki makeup proizvod koji će tek doći u njihovu makeup kolekciju i da ga želiš?

Piši mii! Pozdrav do sljedećeg posta...

Nema komentara:

Objavi komentar