utorak, 3. siječnja 2017.

Favourites 2016.

Draga moja,

sretna ti Nova 2017. godina! Želim da u nju uđeš u što većem sjaju i glamuroznosti, sa što većim osmijehom i pozitivnosti da ti uspije sve što imaš u planu i namjeri!
Ovih tjedan dana jedna od najaktualnijih tema skoro svake blogerice su njezini favoriti i tako sam i ja odlučila napisati listu svojih. Možda ti se nešto i dopadne ili ti pomogne u odluci da kupiš neki makeup proizvod koji imam u kolekciji. Premišljala sam se da li da ti napišem tu listu favorita iz 2016. i odluka je napokon pala da ju napišem iako smo već ušli u 2017. godinu. Sigurna sam da ne kasnim puno haha.


Jedini post s kojim sam najviše oduševljena je zadnji post (Christmas haul). Iskreno mogu reći da sam jako zadovoljna sa svakim makeup proizvodom sa te liste. Kvalitetni proizvodi vrijedni svoje vrijednosti kako bih ti opisala. Uistinu se veselim kada se idem šminkati znajući da ću koristiti ove proizvode!




Ove godine posebno su mi se dopale dvije palete sjenila za oči. Jedna od njih je Nyxova Adorable paleta (Nyx Haul). Iako ima samo šest nijansi sjenila, meni je čisto dovoljno za neki popodnevni ili večernji look. Smeđe nijanse mi se najviše sviđaju, dobro pogođeni zemljani tonovi! 


Sljedeća paleta o kojoj se radi i koja mi se izuzetno dojmila je Maybellinova The Nudes paleta sjenila (Maybelline). Kupljena je ovo ljeto i zbilja sam sretna što ju imam, pun pogodak smeđih nijansi, naravno moje omiljene nijanse kao što si sama mogla pogoditi ako me dovoljno pratiš. Mogu samo reći da sam ponosna vlasnica ove palete! 



Ovo je proizvod koji stvarno, stvarno obožavam i nije ni čudo zašto je na mojoj listi favorita, Artdeco korektor (Noviteti kroz kolovoz i rujan). Proizvod bez kojeg ne mogu i spašava me od podočnjaka svakodnevno. Iako još nisam našla proizvod koji će magično izbrisati moje tamno okoloočno područje, ovaj makeup proizvod ulaže mnogo truda da me spasi. Moj proizvod godine jer bez nanosa njega ne izlazim skoro nikada van.



Sleek contour paleta u nijasni medium (Noviteti kroz kolovoz i rujan) je moj spas kada se trebam našminkati za neke posebne izlaske ili događaje. Zbilja ne mogu reći da nije loša i da me služi, posebice tamnije nijanse!



Još jedan Nyxov proizvod koji je još jedan od proizvoda godine, a to je Nyxov Lingerie tekući ruž za
usne (Noviteti kroz kolovoz i rujan). Skoro svaki put kada idem negdje, bila to kava, izlazak van, taj ruž se najviše koristio. Za sada imam dvije nijanse, ali sigurna sam da će ih biti još!



Drugi proizvod koji posjedujem od Sleeka je njihova Sleek paleta za kontuiranje koja sadrži, kao što i sama možeš vidjeti, bronzer, rumenilo i highlighter (Sleek Face Form-Contouring,Highlighting and Blush). Paletica koja je također moj veliki favorit! Bronzer i dalje stalno koristim, još nije spreman da ga mjenjam, dok rumenilo skoro uopće ne koristim, a highlighter koji mi je jako dugo bio omiljen, sada je sa prvog mjesta( The Balmov Mary-Lou highlighter) prešao na drugo. 



Ne mogu ti reći, ma ni opisati koliko me veseli i zanima što su sljedeće posjedovati i smjestiti u svoj mali makeup kutak!

Koji su tvoji favoriti? Piši mi!
Pozdrav do sljedećeg posta...

Nema komentara:

Objavi komentar