petak, 6. siječnja 2017.

Uređenje makeup kutka-ideje

Draga moja,

danas ti pišem jedan malčice drugačiji blog post, a radi se o uređenju makeup kutka na način na koji bih ja željela da dizajniram. Koja šminkerica ne bi htjela imati mali kutak raja o kojem, sigurna sam, svakodnevno sanja. Bitna je samo jedna velika ideja koja bi pokrenula želju za stvaranjem (naravno i novac, ali smatram da se može jako puno stvari naći po jako povoljnim cijenama).

Ja sam svoje ideje pokušavala naći na raznim slikama i potražiti nešto s čim bi se ta moja ideja vizualnije prikazala i dala mi neku sliku kako bi sve to moglo izgledati.






Na svakoj slici sam najviše obraćala pažnju prvenstveno na stol jer mi je on najpotrebniji. Sada će slijediti velika potražnja za ovakvim stolovima sa slike ili njima sličnima. 

Nakon što kupim stol, onda mogu lakše kupiti sve ono što mi treba-stol,ogledalo i dekoracije. 

Uz stol, postupno tražim i neke organizatore za šminku. Našla sam prekrasne slike, pa ću nešto tako i 
tražiti. 




Posjedujem jedan mali organizator šminke koji sadrži dio za ruževe, dio gdje mogu staviti manje palete, dio gdje mogu staviti kistove ili olovke za oči ili usne i dio gdje mi stanu puderi. Organizator za šminku je mali, ali zato kada kupim stol i organiziram se, slijede novi organizatori.




Na stranici Trend cosmetics sam naišla na povoljne i jednostavne organizatore za svaku početnicu u šminkanju ili jednostavno ako i voliš i dugo si u makeup svijetu, a nedostaje ti neki mali organizator ovi će biti savršen za tebe- LINK.

Kod jedne blogerice naišla sam na organizator za ruževe, a ovdje je i link gdje ga možeš kupiti.


Šminku možeš organizirati na vrlo simpatičan način, na stalak za lakove:


Par Jyskovih organizatora za šminku: (cijene se kreću negdje do 80 kn)





Nakon što kupim novi stol, zbog puno šminke koju imam morati ću to nekako i organizirati, a dobra ideja za to su male košarice koje su također dostupne u Jysku, po cijeni od 3 kn.


Stalak za časopise, novine ili pisma na primjer možeš iskoristiti kao stalak za palete:


Svakakve sitnice od šminke, ili male bočice parfema koje ne želiš izgubiti u gomili šminke, a želiš da ih imaš na sigurnom i da ih vidiš i imaš na otvorenom za to će ti idealno poslužiti stalak za kolače. Jedan takav stalak sam našla u Offertisimi (bijeli stalak koji je ukrašen na krajevim poput Ikeinih držaća za svijeće i vaza za cvijeće):


Dala bih ti i ideju kako smjestiti palete, a da nisu u ladici. Možeš kupiti neku metalnu košaricu, na primjer kao ovu sa slike:

H&M, 9.95$

Na eBayu naišla sam na povoljan stalak za ruževe


Cijeli svijet je zaluđen Ikeinim ''teglama za cvijeće''i ''stalcima za svijeće'' koje baš i ne koriste u tu namjenu nego većinom koriste za posudu za kistove ili na primjer posuda za olovke za oči i usne. 

Slagala bih kada bi rekla da i ja ne bi to koristila, ali morati ću svoje kistove koje koristim svakodnevno skloniti na zatvoreno kako ne bi skupljale puno prašine i bakterije. Ima puno zatvorenih posuda koje mogu sigurno čuvati sve kistove.
SKURAR, držač za svijeću, 9.90KN
SKURAR, tegla za biljke, 14.90KN

SKURAR, posuda za svijeću, 7.90KN





Što se tiče ogledala, još mi nijedno nije zapelo za oko. Trenutno ne planiram kupiti profesionalno ogledalo sa ugrađenim žaruljama, ali zato ću kupiti neke velike lampice, na primjer u nekim kuglama i postaviti ga oko običnog ogledala. Izgledati će kreativno i dobro osmišljeno, a i pritom ću i uštedjeti.
Evo i jedan primjer: 


Bilo bi simpatično i neko ogledalo neobičnog oblika, unijeti malo kreativnosti da nije neko jednostavno pravokutno ili okruglo ogledalo:





Ako želiš neki okvir na stolu, a imam i ja želju da ga imam ako ću kupiti neki veći stol, listajući Pinterest naišla sam na predobar DIY:


Prilikom svakog šminkanja, kod tuša sa oči ili maskare zatrebaju ti sigurno štapići za uši da obrišeš ostatke maskare na kapcima, a kako bi bili blizu tebe stavi ih u staklenku, a možeš također u staklenku staviti i vatice/blazinice kada ideš skidati šminku:


Također u staklenku možeš staviti neke ruževe ili sjajila:


I još neka ideja koju ću i ja sigurno iskoristiti je neka vrsta odabranog cvijeća u nekoj slatkoj vazi, tek toliko da popunim stol i učinim ga još ljepšim:



Pronašla sam i jednu ideju kako možeš sama napraviti buket od umjetnog cvijeća:


Nadam se da sam ti dobro pokazala ideje kako da ti sama napraviš svoj mali makeup kutak. Mene jako veseli ova tema i nadam se da će i tebe veseliti čitanje i da se nećeš umoriti od silnih slika koje sam podijelila s tobom. 

Ako i ti imaš još koju ideju za uređenje, rado bih voljela da ju podijeliš sa mnom! Vjerojatno ako naiđem na još koje ideje i slike koje će pokrenuti tvoju maštu za stvaranjem makeup kutka rado ću napisati još jedan blog post o tome!

Pozdrav to sljedećeg posta!

Nema komentara:

Objavi komentar