utorak, 17. siječnja 2017.

Catrice haul + Essence lakovi za nokte

Draga moja,

uoči popusta koje je ponudio makeup brend Catrice, odlučila sam nabaviti neke nove proizvode za isprobavanje. Nisam neki prevelik fan Catrice proizvoda, tu i tamo sam i našla nešto što je zbilja dobro, a još sam manji fan Essence makeup proizvoda,jer se jednostavno nismo našli baš. Jednostabno, ako naletim na nešto kod njih li kada nude nešto povoljno, zašto ne!


Kupila sam sve tri Catrice palete sjenila-Sand Nudes, Absolute Rose i Absolute Matt. Svaka paleta pojedinačno na popustu me koštala 16,90 kn.


Najviše me veselilo isprobavanje Sand Nudes palete sjenila. Praktična paleta koja ima prozirni poklopac preko kojeg možeš vidjeti sve nijanse sjenila te dvostrani aplikator za sjenila. I kada sam napokon testirala nijanse, razočarala sam se. Očekivala sam jaču pigmentaciju i dugotrajnosti, ali ništa od toga nisam dobila...




Paleta čije su me nijanse zaintigrirale bile su nijanse Absolute Rose palete sjenila. Nježne i romantične rozkaste nijanse koje su idealne za popodnevne dane, ali i može se skombinirati za večernji izlazak.




Iako već imam i dovoljno paleta i pojedinačnih sjenila u smeđim, zemljanim tonovima, odlučila sam nabaviti i Absolute Matt. Paleta koja me najmanje zanimala, bila je najbolja što se tiče pigmentacije,



Sve tri palete zajedno:



Frozen Crystal lak za nokte koji u svojoj formuli sadrži sitne 'listiće kristala' i nanos daje mat učinak noktu. Isprobala sam ga i mogu reći da nije loš.
Wellnails lak za nokte za obnavljanje noktiju još nisam isprobala, ali uložiti ću i u to vremena da ga isprobam. 


Od moguće dvije nijanse Catrice highlightera- 010 Stardust i 020 Champagne Campaign, ja sada imam obje. Jednu nijansu sam nabavila još prošle godine-nijansa je boje šampanjca, a druga nijansa(slika ispod) je nekakva srebrno-rozkasta.




Možda ne spada u moje favorite, ali može poslužiti kada bi se na primjer kombinirao uz neki drugi highighter.


Posljednji makeup proizvodi su dva Catrice ruža- Supreme Fusion Lipcolour + Care i Luminous Lips Lipstick:


Ruž metalik pakiranja (Supreme Fusion Lipcolour + Care) je u nijansi 020 EveryBARE And Nowhere, a ruž u mat pakiranju (Luminous Lips Lipstick) u nijansi 010 Good Nudes!.



Novi Essence lakovi za nokte:


Te nove naljepnice za nokte: (zlatne/mrežaste su mi omiljene, kupila sam tri pakiranja kako bih stvorila neku malu zalihu)


Jesi li uspjela pronaći nešto na njihovom popustu? Imaš li neki njihov omiljeni proizvod ili da ga želiš imati? Piši mi!
Pozdrav do sljedeće posta...

Nema komentara:

Objavi komentar