četvrtak, 20. rujna 2018.

Urban Decay/ part 1

Dragi moji,

danas vam pišem o zanimljivom blog postu, o meni omiljenim Urban decay proizvodima koje sam skupila u prvu ruku, ali ovaj haul nastavit ću u dva dijela (možda čak i tri, vjerojatno, što reći, ljubav.). Udobno se smjeti i uživaj čitajući o pokojoj fotki i informaciji vezanoj za toj proizvod, bilo da želiš znati ili te zanima ako želiš kupiti!


Prvi makeup proizvod koji me oborio s nogu, doslovno, je Urban Decay Naked Heat paleta sjenila. Paleta spada pod 10 najprodavanijih proizvoda, tako da sve vam je jasno i izgledom i opisom koliko je fantastična! Sastoji se od 12 jedinstvenih nijansi-narančasti tonovi, crveno-smeđi mat nijanse, blistavi bakar do intenzivne bronce. Paleta također sadrži dvostruki kist za 'blendanje' i precizan nanos za rub kapka.




Sljedeći najprodavaniji proizvod i proizvod za kojem lude sve šminkerice diljem svijeta je Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Sadržaja od 10ml, bez parabena, lagan da se i ne osjeti, bez mrljanja sjenila drži sve na okupu puna 24 sata. Precizan kist za nanos, savršeno! Uistinu me oduševio!





Urban Decay osmislio je formulu koja povećava trepavice, daje im volumen, produžuje ih, naglašava i istovremeno razdvaja, a sve to ulazi u sastav za Troublemaker kremastu maskaru! Pakiranje je toliko neobično i predivno, kutiju neću nikada baciti, definitivno.




Za ovaj posljednji makeup proizvod garantiram da će vam se jako svidjeti recenzija! Govorim vam o Urban Decay Vice ružu za usne. Pakiranje je prekrasnooo, toliko mi se sviđa da već vidim da ću ga nositi svuda sa sobom! Ruž sa zapanjujućim rasponom od 100 nijansi uz 6 različitih finiša i raskošnom, bogatom i kremastom formulom i to sve zbog pigmenta 'Infusion System' koji ga čini takvim. Nijansa kojoj sam ja ponosna vlasnica je 'Liar'.



Zadnji proizvod u mojoj Urban Decay makeup kolekciji je 24/7 Glide-On olovka za usne koja je odgovarajuća za moj UD Vice ruž i također je u nijansi koja se zove 'Liar'. Čvrsta olovka koja ima vrlo bogatu, kremastu olovku, zbilja se veselim korištenju!



Koji su tvoji omiljeni njihovi proizvodi i koje želiš? Piši mii...

Nema komentara:

Objavi komentar