srijeda, 13. siječnja 2016.

Sleek Face Form - Contouring, Highlighting and Blush - Light


Drage moje ljepotice,

odlučila sam za vas napraviti recenziju  Sleek Makeup proizvoda. Za ovaj makeup brend čujem jedino pohvale i pozitivne komentare,pa sam se odlučila uvjeriti da li je to zbilja istina. Jedino što vam mogu reći da je to uistinu točno i mogu vam to potvrditi. Toliko me oduševio i sigurna sam da će i sve vas oduševiti i da ćete se odlučiti za kupnju. Sleek je svjetski poznata tvrtka koja za nisku cijenu nudi divne I-Divine palete.

Jednostavno divan Sleek Face Form - Contouring,Highlighting and Blush contour kit, komplet je highlightera i pudera u orahu,zajedno sa rumenilom. Ja većinom kada se šminkam koristim samo bronzer i highlighter jer nisam miljenica rumenila. Rumenilo ne koristim nešto pretjerano,samo u rijetkim slučajevima(većinom kada sam u žurbi haha). Pakiranje je malo što nisam očekivala,preko slike je izgledalo veće,ali što je tu je. U količini sadrži 20g. Cijena Sleek contour palete na Pink Pandi je 107kn,preko Sleekove stranice 15$(105kn).
  • https://www.pinkpanda.hr/proizvod/sleek-face-form-contouring-highlighting-and-blush-light-7_146
  • http://www.sleekmakeup.com/face-form-contour-light


Koristim LIGHT nijansu,a contour paleta dostupna je i u nijansama FAIR,MEDIUM i DARK.




  • Kako se našminkati pomoću Sleek contour palete?

BRONZER- koristi se kako bi jače naglasila crte svoga lica te vizualno smanjila neke dijelove lica koje ne želiš da ti se ističu. Bronzer je namijenjen da se osijenčaju crte lica,savjet da ga naneseš kistom ispod jagodične kosti,od linije uha prema nosu,dobro je i nanijeti kako bi se osijenčao nos,kako bi dobio ljepši oblik,kako bi smanjila njegovu viziju,te na tanku liniju između vrata i donje čeljusti,te također na samoj liniji uz vlasište. Ovaj bronzer je mat i nema shimmera i to je veliki plus,bar što bih ja dala,iako mnoge druge cure vole da sadrži bar malo shimmera. Kada nanesem zbilja mi jako lijepo istakne crta lice i vrlo lijepo izgleda kada se našminkam. Trajan je cijeli dan na koži,ne razmaže mi se i ne skine. Inače,bronzer koji koristim od Maybellina Master Sculp,na kraju dana se i ne zadrži toliko na licu,mrvicu se skine,ali i dalje je jako dobar.

HIGHLIGHTER- služi da izvede svoje čari na tvojem licu,da posebno istakne tvoje predivno lice i da ga prekrasno osjaji. Preporuka je da istakneš svoje lice highlighterom tako da ga naneseš na kosti obrva,lagano naneseš na slijepoočnicu,na jagodičnu kost,malo naglasi sredinu čela te tanku liniju nosa po sredini. Također mrvicu istakni vrh usana Kupidonovog luka i bradu. Highlighter je shimmerast i nije previše pigmentiran da bi mi se desilo da bi blještila kada bi ga nanijela na određena mjesta. Točno je pigmentiran onoliko koliko treba da se vidi mjesta koja želim osvijetliti i na kraju dana je i dalje postojan. Malo mi je draži highlightera u stiku,Givenchy Mister Bright,ali i ovaj ću također koristiti.

RUMENILO-mali spas da tvoje lice malim zamahom kista vrati u život. Podarit će ti lijepu,prirodnu  ljepotu tvoga tena i tvoje lice će oživjeti sa samo malo boje. Ako imate malu manu tena,jako svijetli ten,zbilja će vam pristajati svaka boja,od roze boje,boje breskve,do svijetlih smeđih. Dok si sretnica sa lijepom bojom tena,da nisi blijeda kao krpa kao ja,zasigurno će ti pristajati svaka boja,od svijetlijih nijansi sve do tamnijih. Jednostavno ga nanesi na jagodice,tako da se nasmiješiš i onda nanesi na to područje koje će ti osmijeh istaknuti,kako bi dobila zarumenjeni look. Možeš također nanijeti umjesto contoura,od jagodica samo potegni kistom liniju prema uhu. Samo pazi da kada nanosiš rumenilo da malo odmakneš od nosa,da rumenilo ne naneseš tik uz njega,malo odmakni. Rumenilo Sleeka,mogu dati veliku pohvalu! Kao što sam rekla da nisam miljenica rumenila,ovo mi se jako svidjelo,zbilja nisam očekivala. Nije puno pigmentiran kao ni highlighter i ne moram se brinuti kod nanosa da ću pretjerati. Malo sam natapkala kistom i laganim potezom nanijela i zbilja jako lijepo izgleda. Malo je šljokičasto,ali stvarno sam se oduševila kako izgleda.


Od loših komentara za ovaj makeup proizvod nemam što da kažem,osim male sitnice što je mala paleta. Ali i mala paleta ima pozitivnih stvari. Praktična je te bi lako stala u moje mnoge manje nesesere koje posjedujem. Ne moram puno uzimati kod nanosa te se neće ubrzo potrošiti. Iako je mala, izgledom crna mat paleta je jako slatka.




Kako ti se svidio post? Jesi ti možda isprobala ovaj makeup proizvod ili ga imaš na popisu želja i planiraš ga kupiti? Komentiraj,rado bih željela znati! :)


Nema komentara:

Objavi komentar