subota, 16. siječnja 2016.

Catrice makeup proizvodi

Drage moje ljepotice,

ovaj tjedan sam ostvarila popis želja i obavila sam jednu veliku kupnju novih beauty proizvoda koje moram podijeliti sa vama. Popisu želja za njegu kože i kose,neočekivano se tom popisu priključila i makeup kozmetika Catrice. Nabavila sam asortiman noviteta koji su mi se svidjeli od oka,pa sam ih odlučila isprobati. Jako mi se sviđa kako Catrice često s vremena na vrijeme ažurira svoj asortiman i uvijek se može otkriti i naći nešto novo. Cjelokupnu kupnju sam obavila u Mulleru i sve sam platila po sniženoj cijeni po 14,90kn.


Za trepavice sam kupila dva makeup noviteta. Jedan od noviteta je Lash Boost Lash Extension Fibres baza za maskaru. Vlakna bijele boje stvorit će tvojim trepavicama volumen i efekt produljenja trepavice. Količina proizvoda je 0,8g i sastojke koji sadrži Lash Boost su najlon-66,dimetikon i fenoxietanol. Kako nanijeti? Prvi korak je da naneseš svoju omiljenu maskaru. Zatim nanesi sloj Lash Boost Extension Fibres bazu za maskaru na naneseni prvi sloj maskare te za kraj ponovno nanesi drugi sloj maskare. Ja sam isprobala na svojim trepavicama da vidim rezultat djeluje li,pa i ne baš. Prva stvar koja me muči su ta sitna vlakna koja me u početku nanosa bodu u oči i jedna dlačica vlakna mi je upala u oko i iritiralo me. Kasnije ne bode,ali taj početak me smetao. I druga stvar, i ne poveća mi volumen trepavica nešto previše,vrlo malo se vidi rezultat. Nisam baš oduševljena,možda budem nakon par nanosa kada se naučim.


Drugi novitet je Lash Boost Lash Growth Overnight Serum za trepavice- serum za dugoročni rast trepavica. Testirani i dokazani rast trepavica za 18% u 30 dana.  Tek je kupljeno,pa još moram čekati za vidljive rezultate. Imam nade za ovaj proizvod i nadam se da će uspjeti(držim fige). Količina proizvoda je 6ml. Kako nanijeti? Nanesi serum kao tuš za oči na kapak,uz korijen trepavica i pustite preko noći.


Nešto što mi je najviše zapelo za oko i što sam se jako veselila isprobati je Satin Stay Cream To Powder sjenilo i tuš za oči. Izabrala sam dvije nijanse- 020 Beiga-Vu i 030 Welcome to St.Rosez, a dostupne su i nijanse 010 Pearlafornia Dreamin',040 The Mintalist,050 Love Me Lavander i 060 Nothing Else MUDders. Na početku kada se nanese je kremasto,a zatim se u sekundi pretvori u puderasto,veliki plus za teksturu. Može se koristiti kao tuš i kao sjenilo,mislim da ću ga ipak koristiti samo kao sjenilo. Shimmerast je i predivno izgleda na kapku kada ga utapkam. Upotpunosti nije dugotrajan da traje cijeli dan,makne se malo,ali i dalje ostane sjenila i šljokica. Jako mi se sviđa i zasigurno ću ga koristiti.


Među bezbroj nijansi lakova koje nudi Catrice,izabrala sam 3. 
Colour Brightening bazni lak, bijele boje, koji pojačava boju bilo kojeg laka za nokte. Sadrži 10ml, nijansa je 01 On The Top Of The Alps. Jako se brzo suši što mi se jako sviđa. Lak je obogaćen keratinom koji ojačava prirodnu strukturu noktiju te u isto vrijeme produžuje trajanost laka na noktima.


Drugi koji sam kupila je Luxury Lacquers Liquid Metal lak za nokte. Nijansa je 02 Mrs.Boombastic. Dostupne su i nijanse 01 Champaign Rain,03 My Satin Ballet Shoes,04 Pink Charming,09 Never No To Holo,10 Pink Rock Shock,11 Red Notting Hill Thrill i 12 Metallic Rose Revolution. Sadrži 11ml. Kombinacija metalik pigmenata i bisera stvara izgleg laka poput tekućeg metala. Kada sam nanijela sloj laka,jedan je ustini bio dovoljan,dobro prekriva nokat. Lak je šljokičast i također se brzo suši. Zadovoljna sam.


Posljednji lak koji sam kupila je  Ombre Top Coat nadlak. Nijansa je 01 Colour of Change. Ombre lak djeluje na pastelnim ili svijetlijim nijansama laka(vrlo važno za znati pri korištenju). Svakim nanošenjem nadlaka boja za nokte postaje jednu nijansu tamnija. SAVJET ZA NANOŠENJE: Kada nanesete jedan sloj laka dobro ga osušite kako bi se mogao nanijeti sljedeći sloj. Ako počnete s palcem u original boji,nanesite jedan sloj laka na kažiprst,dva sloja na srednji prst,tri sloja na prstenjak i četiri sloja na mali prst. Zbilja simpatično i izgleda vrlo moderno. Na slici ne izgleda baš najbolje,ali uživo stvarno super izgleda!


Od sjenila,kupila sam samo jedno jer ih imam previše. Jedno sam kupila da isprobam- Velvet Matt sjenilo za oči. Nova premium tekstura sadrži ultra fine pigmente čestice shimmera za baršunast mat završetak. Sadrži 3,3g i izabrala sam nijansu 030 Jump Up And Brown... . Dostupne nijanse koje još možeš kupiti- 010 Vanillaty Fair,040 Al Burgundy,050 Welcome to Greysland!,060 Moss Wanted Colour i 070 Princess Mattleine. Kada nanesem sjenilo daje mi zbilja prekrasan mat izgled i lijepo se stapa sa kožom. Pridružujem ga ostaloj kolekciji sjenila definitivno.


Iako baš i ne koristim previše puder u prahu,ponekad ga nanesem kistom kada mi se koža previše sjaji. Odlučila sam isprobati Velvet Finish kompaktni puder obogaćen hijaluronskom kiselinom. Sadrži 10g i kupila sam nijansu 015 Beige Velvet. Nijanse koje možeš kupiti- 010 Light Velvet,020 Natural Velvet i 040 Honey Velvet. Dugotrajni,svilenkasti-mat puder sa hidratantnim hijaluronom i vitaminom E. Minimalizira optički fine linije i bore za čak i svijetli ten. Meni se osobno svidio puder u prahu i lijepo se stopi s kožom i daje joj prekrasan mat izgled i već vidim da ću ga koristiti u situacijama kada će mi biti potreban.


Zadnji proizvod sam kupila Foundation Brush,kist za puder. Kist je izrađen od ultra mekih sintetičkih dlaka za higijensko nanošenje i miješanje tekućeg ili kremastog pudera. Kist koji sam kupila došao je u praktičnoj plastičnoj torbici. Izrazito je meka dlaka i lako klizi po licu. Po mome mišljenju,ne sviđa mi se nešto posebno previše kist za puder. Kod veličine kista negativna strana je što je malen, a pozitivna strana te negativne je što ga mogu ponijeti na put,ili staviti u manji neseser kada idem negdje. Kist još nisam upotrijebila,ali se nadam da će biti od svoje koristi kada ga budem trebala u hitnim slučajevima kada nebudem imala svoje kistove koje inače koristim.



Koji su vas Catrice makeup proizvodi oduševili? Voljela bih dobiti tvoju preporuku u komentaru. :)




 

                         






Nema komentara:

Objavi komentar