subota, 9. siječnja 2016.

Moji makeup favoriti

Drage moje ljepotice!

U današnjem postu (mojem prvom postu,za koji se nadam da će vam se svidjeti) prikazati ću recenziju meni osobno omiljenih makeup proizvoda koje sam do sada isprobala i koji su mi se jako svidjeli i koje svakodnevno znam koristiti.

Započeti ću sa puderom za lice. Do sada sam isprobala milijun vrsta pudera, ali ovaj me nekako najviše privukao i koristila sam ga mnogo puno nego ostale pudere. Puder je Makeup Factory All Natural Foundation. Moje lice je dosta blijedo i ovaj puder je malo tamniji od moga tena,ali jednostavno ga stavim i na vrat i onda izjednačim. Kupila sam ga u Mulleru, ne sjećam se točno cijene,nekih 190 kn. Jednostavno obožavam Makeup Factory iako ne kupujem njihove makeup proizvode baš previše.


Od korektora za oči,tu imam dosta problema zbog velikih i tamnih podočnjaka. I dalje sam u potražnji ''onog'' korektora koji će učiniti svoja čuda da mi podočnjaci u potpunosti nestanu(svakako mi se javite,svaka pomoć je dobro došla haha). Jako mi je dobar Catrice camouflage cream, ali nažalost je potrošeno. (očekujem kupnju novog). Za sada,isprobala sam Lancome Teint Miracle,broj 3 i oduševila sam se čak. Imam tamniju nijansu preko koje prođem sa ovim prvim korektorom na slici,mislim da se zove Artdeco camouflage cream i zadovoljna sam sa učinkom.

Nakon što nanesem puder,ponekad kada mi se koža sjaji,nanesem laganim potezima kista,malo pudera u prahu- Chanel Vitalumiere Compact Douceur. Nijansa je 22 BEIGE ROSE. Cijena nije jeftina,košta 454 kn.



Volim isprobavati različite vrste maskara i tu sam isprobala svakojake. Za sada koje koristim i jako mi se sviđaju su,krenuti ću od skroz gornje- Diorshow Iconic Overcurl. Jedna od najboljih koje sam isprobala. Dosta dobro uvija moje trepavice i netrebam uopće stavljati puno slojeva,znam ju nanijeti i jedanput. Cijena je nekih 245  kuna. Ja imam mini jer sam ju dobila. U sredini je Diorshow Iconic. Također jedna od najboljih. Ni s tom maskarom ne trebam nanositi teške slojeve maskare. Kad ju nanesem,guste su mi trepavice i jaka je crna boja što mi se jako sviđa. Nisma miljenica rijetkih trepavica tako da ovoj dajem jednu veliku peticu. Cijena je 220 kn. Znam da su dosta skupe,ali ova zadnja maskara od IsiDore Build-up Mascara Extra Volume-zbilja mi povećaju i produže trepavice i jako je dobra maskara. Cijena je nekih 10$(70-tak kn),ali ja sam kupila na sniženju,pa me je došla manje.


Kratko bi navela jedan meni od za sada omiljenih highlightera. Nisam ih bas previše isprobala. Uobičajeno bi za highlighter stavila neki svijetliji puder,i to bi bilo to. Jedan od highlightera je i u sklopu bronzera,od Maybellina,taj sam neko vrijeme koristila,dole sam ga opisala. Ovaj sada, Givenchy Mister Bright Touch of Light Pen,cijena je iskreno skupa. Sviđa mi se učinak kakav daje. Šljokičast je i nanesem ga samo malo na jagodičnu kost i na sami vrh nosa. Ne stavljam ga po cijeloj T-zoni jer bi se sva šljokala i rozkastog je tona.


Bronzeri su jednostavno danas neizbježni i svaka cura ga koristi i ne može bez njega,tako ni ja. Nisam veliki fan rumenila iako i znam njega nekada staviti ( favorit mi je za sada Artdeco Satin Blush). Od bronzera koristim Maybellinovo Master Sculpt. Cijena je oko 55 kn. Sastoji se od bronzera i highlightera,u jednom. Koristim 01 LIGHT/MEDIUM. Dosta je svijetlija nijansa tako da nemogu nikada pretjerati baš na nanosu. Drugi bronzer je od Max Factora Bronzing Powder, nijansa je 2. Nažalost ga nema kupiti u Zagrebu,neznam da li ima u ostaloj Hrvatskoj. Kupljen je u BiH, u Livnu. Malo je je tamniji i mrvicu šljokičast,ali i dalje odličan.



Od brojnih sjenila za oči koje posjedujem,a zbilja ih je mnogo,najdraža mi je Makeup Revolution paleta mat sjenila. Kupljena je na Pink Pandi,cijena je nekih 90 kn. Dosta ju koristim i veliki sam fan ove palete.


Za obrve koristim sjenilo jer je tada izgled mojih obrva najprirodniji. Nanesem kistom za obrve samo mrvicu da upotpunim na par mjesta jer nemam potrebu crtati obrve jer su guste i nisu tanke- zaslužan makeup proizvod za moje obrve je Artdeco Eye Brow Powder, koristim broj 5. Cijena je 55 kn. 


Tuš za oči- Make up Factory Liquid Eye Designer. Lako ga nanosim iako nije u ''flomasteru''(Essence 2in1 eyeliner pen-preporuka,cijena je nekih 25 kn). Cijena je oko 105 kn.


Kada je u pitanju makeup proizvod za usne,između sjajila i ruževa uvijek biram ruževe. Imam mala usta i smatram da mi ljepše stoje ruževi. Imam jedno sto tisuća ruževa i smatram da ih je nikad dosta. Obavezno ću napraviti recenziju mojih ruževa jer ih je jednostavno puno. Odvojiti ću sada samo jedan, Chanel Rouge Coco Shine, nijansa je  24 BOY. Predivna svijetla rozkasta boja pomiješana malo sa smeđim tonovima,ne sjaji se puno,mrvica shimmera. Cijena je oko 220 kn. Nešto što sam otkrila prije par mjeseci, baza za usta, Ardeco Lifting  Lin Base. To moram obavezno staviti prije nanosa olovke za usne i ruža. Puderast je i brzo se suši kada ga nanesem na usne. Cijena je oko 50 kn. Favorit sam toga proizvoda,pri kraju je i već planiram kupiti novi.



Ovo su neki od mojih najčešće korištenih makeup proizvoda. Koji su tvoji?
Veliko hvala što si odvojila vremena i pročitala. :))











Nema komentara:

Objavi komentar