nedjelja, 10. siječnja 2016.

Najdraži mirisi

Drage moje,
dobila sam jednu mirisnu ideju i mislim da  je došao red i za moj drugi post na blogu! Obožavam parfeme i moja soba je ispunjena velikom kolekcijom mirisnih bočica. Odlučila sam da s vama podijelim neke od meni omiljenih . Nisam tip djevojke koja se drži jednog mirisa. Volim da isprobam različite mirise,priznajem,nisam jednostavna haha,zato se ne smijem žaliti što imam pune stolove i nemam mjesta za nove proizvode. Moja krivica,priznajem,ali uvijek se potrudim da nađem posebno mjesto za nešto novo.

Oni koji me prate na instagramu,mogli su vidjeti fotografiju na kojoj su uslikana dva parfema. Mislim da ću započeti recenziju s njima. Dior Addict Eau de Toilette. Sadrži 100ml i cijena mu je 109€(834kn). Miris mu je lagani,voćkasti. Na boci parfema piše 'sicilian mandarin jasmine sambac absolute sandalwood',zbilja se osjeti predivan miris mandarine,te me i taj miris uistinu zaveo,jedan od meni najdražih parfema.


Drugi parfem koji je također na slici na mom instagram profilu- Givenchy Dahlia Divin. Količinski sadrži 75ml(još od mogućih 30 i 50ml; u Muller parfumerijama 30ml možete kupiti po cijeni 455kn). Cvjetno-drvenastog je mirisa (drvenastu bazu čine sandalovina, vetiver i pačula)ističe se jasmin te mirisne kapljice šljive Mirabelle,koji podaje miris svježine i senzualnosti odmah kada se našprica. Slatkasti je,ali nije nimalo zagušljiv. Bočica je veoma jednostavna,slatka i elegantna.


Versace Eros Pour Femme
od samog vrha miris započinje sicilijskim limunom,kalabrijskim bergamotom i akordima nara. U srcu parfema spajaju se mirisi cvjetova limuna,apsolutom sambac jasmina,jasminom i božurom,a pri samom dnu sandalovina,ambrox,mošus i drvene note. Intenzivno nježni miris dolazi u količinama od 30ml,50ml i 100ml. Parfem je slatkastog,cvjetnog tona. Nije baš dugotrajna postojanost,ali meni se i dalje jako sviđa. Cijena od 100ml je oko 970kn. 


Jedan od meni najnajnajdražih parfema koji me iznova i iznova osvaja kada ga našpricam je Versace Crystal Noir. Ne samo što me je privukla bočica nego i taj intenzivan miris u koji se zaljubljujem svaki puta kada osjetim njegov miris. Najdraži su mi parfemi cvjetnog ili voćnog mirisa i zato me u jednu ruku i osvojio. Veoma je bogat i tajanstven miris,čarolija. Sadrži 90ml. Gornja baza parfema spaja intenzivne mirise đumbira,bibera i kardamona. Srce parfema sadrži cvijet naranče,gardeniju,božur i kokos.Samo dnoparfema spaja mirise mošusa,sandalovog drva i ambera. Za mene je ovaj parfem čisto savršenstvo i obožavam ga i previše. U Douglasu košta oko 539 kn,a 30 ml 369kn.


'Mala crna haljinica',u prijevodu za parfem nazvan Guerlain La Petite Robe Noire,parfem za sigurne,samopouzdane žene,za mlade i starije podjednako. Za ženu koja želi ukrasti svjetla reflektora i oživjeti party,a istodobno održati integritet,klasu i gracioznost! U 100ml voćno-cvjetnog parfema od samog vrha osvaja mirisima jasmina,ruže i cvijet naranče. Samo srce tog parfema sadrži trešnju,jabuku,crni ribiz i zelene tonova.a samo dno čuva mošus i bijeli amber. Cijena Guerlain parfema košta oko 849kn. 


Jedan od poklona koji sam dobila ovog Božića bio je parfem Bvglari Aqva Divina. Bočica mi se jako svidjela i cjelokupno pakiranje kako je došlo u zlatnoj kutijici. Parfem je inspiriran slikom Sandra Botticellija,''Rođenje Venere''. Arome parfema kreću od samoga vrha- bergamota,sol i đumbir,nakon toga samo srce parfema spaja se sa magnolijom i dunjom,te sam kraj upotpunjava čitavost sa pčelinjim voskom,jantarom i drvenastim bazama. Malo je jači miris pa ću ga slabije koristiti. Cijena ovog parfema od 15ml košta oko 100kn.

Shiseido Ever Bloom bi definitivno stavila među svoja top 3 omiljena parfema. Svi moji parfemi su većinom cvjetnog ili voćnog mirisa,jednostavno im ne mogu odoljeti(također ni moje prijateljice,obožavaju kada nanesem ovaj parfem), a i nisam za neke puno slatkaste parfeme ili pak one jake gdje ne bih mogla disati. Jedan poprskaj parfema i oborit ćete svaku osobu u prostoriji u kojoj se nalazite. Slatka bočica ispunjena je čarolijom jasmina,lotosa,bugarskim ružinim uljem,cvijetom naranče,gardenijom,Hinoki drvom i mošusom. Parfem je dostupan u bočicama 30ml,50ml i 90ml,te kao krema za tijelo,losion za tijelo i gel za tuširanje. Veliki plus bi dala što je jak intenzitet i dugo traje. Cijena je oko 400kn.


Kao šećer na kraju sam ostavila parfem koji pripada među top 3 meni posebno draga parfema,uz ove ostale koje sam nabrojala u ovom postu. Chanel Chance Eau Vive. Cvjetni elegantni,ženstveni parfem koji će svaku ženu koja ga isproba oboriti s nogu. Mene je osvojio itekako iako mi inače Chanelovi parfemi i ne mirišu baš najbolje,neki su baš jako loši. Kupila sam ga u Mulleru, 50ml košta oko 700kn ja mislim. Čaroban miris Chanel parfema prožet energijom ispunjen je jarkim cvjetnim mirisom,te grejpom,crvenom narančom,jasminom,cedrovim drvom i irisom. Jedan od 'must have'.
Vrlo rado bih željela čuti i tvoje omiljene mirise. I također bi mi značio tvoj komentar. :)
Zapratite me i na društvenim mrežama ♡




















Nema komentara:

Objavi komentar