subota, 5. studenoga 2016.

Mixa proizvodi za njegu lica + Garnier Hydra Bomb maska za lice + Ebelin set za oblikovanje obrva

Draga moja,

prošla je dugo vremena otkako sam ti pisala o nekom proizvodu za njegu lica. Nakon toliko isprobanih beauty proizvoda za lice, odlučila sam isprobati neke nove proizvode za njegu kože lica iz linije Mixa.
Nekoliko informacija koje bi ti rekle ponešto o Mixu: naziv brenda Mixa potječe od latinske riječi ''miscere'' što bi se prevelo ''stvaranje mješavine pravih sastojaka''. Linija za osjetljivu kožu po prvi put je lansirana u francuskim ljekarnama 1924.godine. Počevši od njege za osjetljivu i nježnu kožu beba 1969.godine, od Mixovog prvog regenerativnog mlijeka za tijelo za suhu i osjetljivu kožu 1997.godine, pa sve do sveobuhvatne njege lica i tijela za cijelu obitelj 2013.godine. Proizvodi Mixa brenda sadrže mješavinu ulja i lipida poznatu kao Cold cream koja stvara učinak da se koža umiri. Glicerin spašava suhu kožu, a osjetljiva koža je dubinski hidratizirana i zaštićena od isušivanja. Cvijet arnike djeluje protiv crvenila kože. Ne sadrži paraben, alkohol ili kolorante-česti uzrok iritacija na koži. 

Ponešto o Ebelinu: linija koja je dostupna u svim Dm drogerijama. Nudi široku panoramu proizvoda-od higijenskih artikala, nakita, modnih dodataka,pribora za lice, tijelo i kosu... U početku je sadržavao mali asortiman uvijača, četke za kosu i kozmetičke kistove. Ebelin asortiman se neprestano osvježava i nadopunjava. Široki razgranat asortiman upotpunjavaju kozmetičke maramice, artikli od vate, odstranjivači laka za nokte i proizvodi za jednokratnu upotrebu.


Započeti ću ukratko sa Garnier Hydra Bomb maskom za intenzivnu hidrataciju i poboljšani izgled kože. Namijenjeno suhoj i osjetljivoj koži. Kupila sam ju u Mulleru za oko 15kn. (Postoje 3 vrste maske.) S ekstraktom kamilice, hijalurinskom kiselinom i hidratantnim serumom. Podnošljivost kože dermatološki dokazano. NAČIN UPOTREBE: Maramicu-masku izvadi iz pakiranja. Bijelu stranu maske stavi na očišćenu kožu lica - plava zaštitna folija mora biti okrenuta prema van. Ukloni plavu foliju. Bijelu maramicu-masku prilagodi svojim konturama lica. Masku ostavi da djeluje 15 minuta. Nakon isteka vremena skini masku i ostatke umasiraj u kožu ili ukloni blaznicom/kozmetičkom vatom.


*Ovako izgleda maramica-maska kada je se izvadi iz ambalaže:

Mixa micelarna voda protiv isušivanja kože,za skidanje šminke i čišćenje lica. Za fiziološkom pH 5.5 poput kože, ova micelarna voda ne narušava zaštitnu barijeru kože. Obogaćena hidratizirajućim glicerinom, umiruje kožu i štiti od isušivanja. Neto količina je 400ml. Pošto je bila na sniženju, platila sam ju naravno manje.

Po mojem mišljenju ovaj proizvod mene osobno nije oduševio. Šminku mi skida solidno, nisam pretjerano zadovoljna. Moja koža je općenito suhog tipa, možda bih rekla da mi je kod nosa masnija malčice i ustinu ova proizvod nije hidratizirao moju kožu niti ju je zaštitio od isušivanja - dodatnu ju je isušio i nimalo mi se ne sviđa. Iako na ambalaži same micelarne vode piše ''...otklanja  šminku i nečistoće s lica i kapka, bez potrebe za trljanjem.''-eh, ja na svakom skidanju šminke moram dobro da istrljam oči što nije dobro za moje trepavice.

Sljedeći Mixin proizvod je nježan pjenušavi gel za umivanje za kožu sklonu crvenilu. Obogaćen  njegujućom kremom i uljem slatkog badema štiti kožu od isušivanja uzrokovanog tvrdom vodom, momentalno smanjuje osjećaj zatezanja i umiruje kožu. HIPOALERGIJSKI-BEZ PARABENA. To je što piše na ambalaži. Ali, ja stvarno neznam što je sa tim njihovim proizvodima što sve nešto govore da ne isušuje kožu, da hidratizira kožu, meni to baš i nije bilo tako. Koža mi je još dvostruko suha nego što je i zateže mi se koža od isušivanja, te ju nimalo dubinski ne hidratizira. Skroz sam razočarana njihovim proizvodima! 


Neto količina je 200ml.
Ambalaža je slatka, gel ima lijep miris, ali za mene ovaj proizvod nema nikakvog učinka i sigurna sam da neću obnoviti zalihu!


Zadnji proizvod o kojem možeš pročitati na ovom postu je Ebelin set za oblikovanje obrva.


Jednostavno pakiranje. U prozirnoj vrećici nalaze se tri trimera za obrve različitih boja pomoću kojeg, kao što sam naziv kaže, možeš oblikovati svoje obrve. Cijena je nekih 20kn.


Isprobala sam i mogu reći da sam zadovoljna, da jako dobro uklanjaju neuredne dlačice obrva i s lakoćom se oblikuju obrve.
Trimeri su zaštićeni poklopcem i tako možeš biti sigurna da se nećeš porezati u nekom slučaju i da će se sačuvati kvaliteta oštrine.



Koristiš li ti Mixa proizvode i što misliš o njima? Planiraš li isprobati nove Garnier maske za lice i Ebelin trimer za oblikovanje obrva? Piši mi! 

Nema komentara:

Objavi komentar