ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

Hask Argan Oil - njega kose

Draga moja, 

u velikoj sam potrazi za ''onim'' proizvodima koji će mojoj kosi dati takav učinak da jednostavno padnem u nesvijest koliko sam oduševljena. Ovo su još jedni u nizu beauty proizvodi koje sam odlučila isprobati te sam za ove proizvode odlučila odvojiti vrijeme da napišem par riječi hvale-rekla bih ti da su se malčice izdvojili od ostalih proizvoda koje sam do sada isprobala. Radi se o Hask Argan Oil proizvodima za kosu.


Hask Argan Oil šampon za kosu. Počela bih ti pričati o samoj ambalaži koja sadrži top kombinacije boja, smeđa-zlatna-plava. Ambalaža koja je idealno dizajnirana, od fonta, od samih boja, od printova, te od jednostavnog čepa- jednim pritiskom se otvori, bez ikakvog mučenja kod otvaranja. Iznimno me privukla ambalaža, to priznajem, iako cijena i nije nešto tako privlačna. Nije ni preskupa linija, ali nije ni jeftina. Šampon sam kupila u Muller drogeriji (i ostale proizvode naravno). Cijena je oko 50 kn. Boca je velika, i mislim da ju neću potrošiti u kratkom vremenu. Neto količina je 355ml.
Za ostale drogerije nisam sigurna imaju li ove proizvode dostupne.
Miris nije ništa poseban, ali i ne kažem da je neugodnog mirisa. Miris je sasvim dovoljno dobar. Ali njegovo djelovanje i nije vidljivo bez regeneratora i maske o kojoj ću ti pisati dole.


Hask Argain Oil regenerator za kosu. Namijenjen je za suhu i oštećenu kosu. Samo pranje kose bez regenatora meni nije dovoljno. Pošto od same polovice kose do vrhova imam jako suhu kosu, potreban mi je i regenerator. Masku, naravno, ne koristim uvijek. Cijena regeneratora je oko 40 kn, boca je iste količine kao i šampon, 355ml
Što se tiče kompletnog učinka- šampon+regeneratog+maska+ulje, rezultat je ekstrimno zadovoljavajući i moja kosa izgleda mekše nego inače kada nisam koristila ove proizvode. Nanesi na mokru kosu i nemoj odmah ispirati. Ostavit da djeluje oko 2 minute da bi regenator uopće mogao djelovati. Izbjegavaj dodir s očima. 

Hask Argan Oil maska za kosu. Jača, obnavlja i izglađuje suhu i oštećenu kosu. Maska je jako učinkovita, za sada najbolja maska koju sam probala. Jedna vrećica je oko 20 kn, ali se može upotrijebiti dva puta. Masku je potrebno nanijeti na oštećena područja i dobro umasirati te ostaviti da djeluje 10-tak minuta. Kosa je nakon maske iznimno mekana, a kosa sjajna.


Hask Argan Oil ulje za kosu. Količinski, bočica je ispunjena uljem od 18ml. Cijene se nažalost trenutno nemogu sjetiti, ali mislim da je negdje kao i cijena maske za kosu. Ulje je taj šećer na kraju koji daje kosi završnu točku mekoće i sjaja. Potrebno je nanositi jako malu količinu ulja i u širokom luku izbjegavati korijen kose. 


 Ako imaš koji savjet za njegu kose, neki recept za masku za kosu koju mogu napraviti, vrlo rado mi piši! Šaljem ti pozdrave to sljedećeg posta!

Nema komentara:

Objavi komentar