četvrtak, 24. studenoga 2016.

Catrice 'Victorian Poetry' + Makeup Factory makeup haul

Draga moja,

neću te puno gnjaviti, pišem ti jedan mali beauty post da ti pokažem neke divne makeup proizvode. Radi se o brendu Catrice koji je ponudio u drogerijama još jednu limited edition liniju kozmetike, a radi se o Victorian Poetry. Nisam kupila sve što su ponudili (beauty torbica, paletu sjenila, nijanse lakova, highlighter i sivi mat tuš za oči), ali dvije sitnice su mi se dopale pa sam ih odlučila kupiti. Imam i dva nova proizvoda od Makeup Factoryja.



Od Catrice šminke, kao što i sama vidiš, posjedujem Highlighting Pearls.


Prekrasna bijela kutijica sa zlatnim printom, samim izgledom veoma luksuzna i oduševljavajuća Zbilja sam zadovoljna samim izgledom! Cijena je oko 30 kn. 
Prilikom otvaranja perlice su zaštićene plastičnim dijelom koji se samo makne i lako se vrati.


Prilikom samog korištenja i isprobavanja highlightera, nisam nešto pretjerano zadovoljna, ali sigurna sam da ću ga koristiti. Ostavile su dobar dojam kod mene i nemam neke loše zamjerke osim što nisu toliko jako pigmentirane da ostave očaravajući sjaj.



Catrice Satin Matt Nail Lacquer, lak za nokte, nudi pet nijansi:
01 Berry British
02 Poetic Pink
03 Apricot Epoch
04 Noble Nude -ovu posjedujem
05 Royal LavendERA


Lak me itetako oduševio i uistinu prekrasan efekt daje na noktima. Sitne šljokice na noktima daju posebnost mat učinka. Cijena je negdje oko 20kn. 

Što se tiče samog izgleda bočice, jednostavno je prelijepa. Zlatni čep, zlatni print te zlatni kartončić na kojem je zaljepljen lak ( sa stražnje strane je napisano za koga taj lak može biti, u slučaju da ga nekome poklanjaš).

Makeup Factory donio mi je iznenađujuće dojmove! Nabavila sam olovku za usne i pigment.

Pigment za oči, u nijansi '24 Golden Pink'. Toliko sam oduševljena da odmah kad se sjetim da ga imam uhvati me neopisiva sreća! 


Rozi pigment sa podtonom zlatne nijanse, shimmer izuzetno dobar i prekrasno izgleda kada se nanese na kapak priliko šminkanja! 


Prilikom bezbroj pokušaja da ti uslikam kako izgleda pigment na koži, nemoguće je bilo za prikazati, jedino da podijelim video s tobom. Toliko je predivno da bi ga na takav način, preko videa, podijelila s tobom. Evo nekoliko pokušaja: 




Makeup Factory Defining Lip Liner u nijansi 53 Antique Pink. 



Mat nijansa olovke može ići bez ruža i dalje će odlično izgledati na usnama. Dugo stoji na usnama osim ako nešto jedeš. Tada se skine malo. Sa jedne strane sadrži olovku, a sa druge kist sa kojom možeš nanijeti ruž ili kako bi popravila nepravilne obrise ruža.


Kako ti se svidjo post? Nisam ti puno pisala ovaj put, ali stavila sam ti više slika da vizualnije više vidiš. Šaljem ti puse i pozdrave to sljedećeg novog posta!

Nema komentara:

Objavi komentar