utorak, 13. rujna 2016.

Jessup 8-djelni set kistova - Liquid Kabuki Set White - Gold TO79

Draga moja,

nakon uspješne čitanosti prošlog, tj. prvog posta o setu kistova Noelle (pročitaj ovdje), odlučila sam ti napisati još jedan post o još jednom novom setu kistova brenda Jessup. Istražila sam par informacija o njima i saznala sam da je to kozmetička tvrtka osnovana 2013.godine i ubrzo je postala međunarodno uspješna. Bazirani su na kozmetičkim ''alatima'', prodaju samo kistove. Misija tvrtke je da opskrbljuju proizvode visoke kvalitete i razumnih cijena te nude odličnu uslugu svim ljubiteljima šminke.

Jessup set kistova moguće je naručiti preko Pink Pande (klikni ovdje da pogledaš setove kakve nude). Trenutno ih možeš kupiti po sniženoj cijeni i to doista, doista povoljno. Nadam se da pratiš njihovu stranicu i da si uhvatila ovu priliku kao što sam ja i iznimno sam sretna što sam ih nabavila i što ih posjedujem jer sam uistinu na prvu ruku jako zadovoljna s njima. Jedan set sadrži osam kistova i sve zajedno sam platila 69 kn, naravno dok su sniženi jer im je inače cijena 247 kn.

Da ti kažem ponešto i o izgledu kistova, kao što i sama vidiš, cijeli set je bijelo - zlatni. Na svakom kistu je napisan Yessup zlatnim slovima, što ih čini, kako bih rekla, veoma skupo i elegantno. Do sada nikada nisam imala ovoliko meke kistove da bi ih samo ''meljala'' po licu koliko su mekani. Dlaka svakog kista je čvrsta i još mi nije ispala nijedna dlačica s njih i sumnjam da hoće kao što su znale ispasti sa Noelle kistova.
Svi kistovi su namjenjeni za tekuće podloge, kontuiranje, za prekrivanje nepravilnosti na licu i slično, ali male kistove možeš jednostavno koristiti za sjenila ili za neke druge trikove u šminkanju.

1. Koso rezani kabuki za stvaranje kontura lica
2. Okrugli kabuki za blendanje kremastih bronzera i rumenila
3. Kosi kabuki za nanos podloge i ostalih kremastih proizvoda na teško dostupna mjesta
4. Ravno rezani kabuki za nanošenje i blendanje kremastih proizvoda
5. Manji ravno rezani kabuki za prekrivanje nepravilnosti na licu
6. Manji koso rezani kabuki za stvaranje detaljnih kontura lica
7. Manji kabuki sa koso rezanim vrhom za nanos kremastih proizvoda oko očiju i nosa
8. Manji okrugli rezani kabuki za nanos primera na kapke

Izuzetno se veselim isprobavanju kistova, ali najprije slijedi pranje kistova prije izravnog nanošenje na lice. Uz sam paket kistova, dobiti ćeš malu karticu na kojoj će ti biti objašnjeno kako ih najjednostavnije možeš oprati.
Objasnit ću ti svejedno, iako je napisano.


Korak 1. Kistove namoči vodom, ali tako da ih ne postavljaš uspravno tako da su ti dlake kistova okrenute prema vodi kako se granica gdje su vlakna umetnuta u dršku kista ne bi oštetila i kako ti sve dlake kista ne bi otpale.
Korak 2. Šampon u količini graška istisni na kist i kovitlaj o palac na ruci sve dok se ne stvori sapunica..
Korak 3. Isperi kist sve dok voda ne bude čista dok pereš kist. Ponovi prethodni korak dva puta ukoliko ti bude potrebno.
Korak 4. O komad odjeće(čisti naravno) obriši kist zato što tkanina nije gruba i ostavi da se suši na zraku.

Jesi li isprobala ove kistove? Sviđaju ti se? Imaš preporuku za neke druge kistove? Piši mi svoje dojmove i upitaj štogod te zanima, rado ću ti uzvratiti poruku. Pozdrav ti šaljem do idućeg posta, uskoro ću ti pisati o nekim novitetima koje nabavljam ovaj mjesec..


Nema komentara:

Objavi komentar