petak, 19. kolovoza 2016.

Maybelline

Draga moja,

imam za tebe dva nova proizvoda! Kako sam trenutno na godišnjem odmoru, svoju kupnju novih makeup proizvoda nisam obavila gdje je moja uobičajena lokacija, ali nemoraš se brinuti, sve je moguće kupiti bilo gdje, u bilo kojoj drogeriji koja posjeduje kutak za Maybelline kozmetiku. O tom brendu šminke je i riječ. Predstavit ću ti dva noviteta koje sam kupila na trenutnom popustu od 30%, Maybelline The Nudes paletu sjenila i Maybelline Vivid Matte Liquid.
Ispričavam se ako kvaliteta slika i nije najbolja jer to je sve moja krivnja zato što sam ja, bar mislim, jedina osoba koja ne provjerava da li se u fotoaparatu nalazi memorijska kartica, zbog konstantnog vađenja haha.. Bez imalo izbora, nažalost sam sve slikala sa mobitelom zato što pišem blog i na godišnjem odmoru daleko od kuće, a morala sam uslikati tek kupljeno radi korištenja jer sam odmah željela isprobati proizvode.


Maybelline The Nudes paleta sjenila ima praktično i slatko pakiranje. Kroz prozirnu plastiku mogu se vidjeti sjenila koja paleta sadrži, tako da nemoram nagađati koje nijanse ću dobiti u toj paleti, Iako, naravno da uvijek stave tester za svaki pojedinačno određeni proizvod, nekako su mi ipak draže palete sjenila koja se mogu vidjeti kroz samo pakiranje. Takva pakiranja me više privlače i zanimaju za kupnju, isključivo ako ih kupujem u drogeriji.
  • Cijena je oko 75kn.

U neto količini od 9.6g paleta sadrži 12 sjenila koja su mat i ona koja sadrže shimmer. Za nanos sjenila, u sklopu palete dobije se mali kistić sa dvostrukim aplikatorom. Ponuđene su nijanse od svijetlijih do onih tamnijih.

Zbilja što me oduševilo na toj paleti je što su ponuđene kombinacije kako možeš stvoriti lookove: Duo-korištenje dvije nijanse sjenila, zatim Trio-korištenje tri nijanse sjenila i Quad-korištenje četri nijanse sjenila.
Isprobala sam jednu Trio kombinaciju i zbilja sam se oduševila sa pigmentacijom sjenila i nijansama koje su na paleti.

Maybelline Vivid Matte Liquid, je mat tekući ruž. Moguće je izabrati između deset nijansi, ali nažalost sve nijanse nisu ni bile izložene u polici. Nekoliko puta, koliko sam i nanijela taj tekući ruž, tekstura me iznimno iznenadila, po meni taj tekući ruž nebi ni trebao imati naziv mat. Nikada mi se nije osušio do kraja da bi na usnama izgledo potpuno mat. Nakon nanosa još se neko vrijeme može razmazati na usnama, ali nikako nije težak kroz dan dok se nosi. Sve u svemu zadovoljna sam koliko je lagan na usnama, ne isušuje usne i daje prekrasnu boju.
  • Cijena je oko 55kn.


Bočica izgleda izvanredno i kist kojim se nanosi tekući ruž ostavio je na meni zadivljujući dojam sa kojim ću vješto, bez puno pogrešaka nanijeti makeup proizvod na usne!


Iznova me noviteti koje odabirem iznenađuju i daju odlične dojmove o svakom makeup proizvodu koji poželim podijeliti s tobom! Kako se tebi sviđaju ovi proizvodi? Imaš nešto nadodati ili upitati  o njima? Šajem ti puno pozdrava do sljedećeg posta!

Nema komentara:

Objavi komentar