četvrtak, 1. studenoga 2018.

Urban Decay: 'Born To Run' paleta

Dragi moji,

danas vas čeka mnoštvo šarolikog izbora boja jedne nove limitirane Urban Decay palete sjenila u koju sam totalno zaljubljena i oduševljena, da ju koristim, skoro, svaki mogući dan! Pokušat ću vam  prenijeti svu ljubav koja se iskazala i desila između nas dvoje... Padale su suze kada smo se prvi puta susreli...





Born to run paleta sadrži 21 nijansu sjenila, od neutralni bež tonova, do brončanih, berry boja, ljubičastih punk, plavih, menta zelene, zelene... gdje je tu kraj. Sve je tu na jednom mjestu, sve što ti je uistinu potrebno!

Urban Decay je izbacio limitiranu paletu koja je inspirirana putovanjima- a zanimljiva činjenica da su sve fotografije uslikane iz perspektive divnih ljudi koji rade u sunčanoj Kaliforniji-odakle je izvorno proizašao čitavi Urban.



Zar nije vizualno privlačna! Kadrovi su za izdahnuti...


Paleta sadrži jedinstvenu mat i satin teksturu te očaravajući metalik/shimmerasti finish (najbolje se prstom nanese jer povuče čitavi pigment određene boje koju ti odabereš-savjet koji je meni učinkovit i koji je poboljšao makeup look).


 S ovom paletom dan možeš započeti sa laganim nude, zemljanim tonovima i tijekom dana kad si u pokretu, imaš sastanak, dogovor sa prijateljicom, ideš na predavanje, lagano pojačaš nekom bojom, a za navečer za večernji izlazak ili imaš zakazani izlazak sa dragim, nadodaj još i još.. ;)


Svaku kartu možeš odigrati sa ovim tonovima bojama. Sve u jednom, da i da!
Najbolje da pogledaš malčice izbliza..





Napravila sam par swatcheva na ruci i to jednim nanosom boje. Uistinu je divan i pun nanos svake boje, svake teksture i ako ju nemaš, ovu paletu, imaš velike preporuke od mene, bilo da kupuješ za sebe ili nekome na poklon. Jedna od najljepših paleta koja je sada napokon dostupna i kod nas i to u dvije poslovnice Muller trgovina u Zagrebu. Jedna je na Trgu bana Josipa Jelačića i druga odnedavno u Arena Centru. Grab this palette and RUN!








Vidimo se uskoro na sljedećem beauty blog postu i nadam se da sam ti prenijela tu ljubav koju imam prema ovoj paleti. Piši mi i šaljem ti puno pozdrava....

Nema komentara:

Objavi komentar